Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Κοτόπουλο πικάντικο με γλυκοπατάτες



Αυτό το φαγάκι δεν είναι κάτι δύσκολο ούτε χρειάζεται συνταγή. Το βάζω εδώ για να το θυμάμαι και να το ξανακάνω γιατί ήταν τόσο νόστιμο!

 Χρειαζόμαστε δύο μπουτάκια κοτόπουλου και 4-5 γλυκοπατάτες, ανάλογα το μέγεθος. Καθαρίζουμε το κοτόπουλο από τις πέτσες και το εμφανές λίπος και το αλείφουμε με λίγο λαδάκι. Το αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε τα μπαχαρικά που μας αρέσουν. Εγώ βάζω πάντα ρίγανη και καρίνο, που το έμαθα από τη master chef πεθερά μου! Το κάνω λίγο πικάντικο γιατί πάει ωραία με τη γεύση της γλυκοπατάτας. Καμιά φορά το χαρακώνω κιόλας για  να μπουν τα μπαχαρικά μέσα στο κρέας. Αν έχω χρόνο το αφήνω στην άκρη να μαριναριστεί.
Καθαρίζουμε και κόβουμε τις γλυκοπατάτες μέσα σε ένα μπολ. Τις αλατοπιπερώνουμε, βάζουμε 2 κουταλιές της σούπας λάδι και τις ανακατεύουμε.
Στρώνουμε λαδόκολλα σε ένα ταψάκι και απλώνουμε τις πατάτες και τα μπουτάκια. Ψήνουμε στον αέρα για 35-40 λεπτά. Στα 20 λεπτά γυρίζουμε το κοτόπουλο και ανακατεύουμε λίγο τις πατάτες για να μην αρπάξουν, αν κι εμένα μου αρέσουν πολύ όταν είναι ξεροψημένες. Καλή μας όρεξη!

2 σχόλια: