Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Σολομός με πράσινο τσάι και ρύζι με γάλα καρύδας


Στα γενέθλιά μου, ο αδερφός μου με τη νύφη μου μου πήραν το βιβλίο του αγαπημένου Τζέιμι Όλιβερ, "15 λεπτά γεύματα". Αυτή ήταν η πρώτη συνταγή που δοκίμασα. Ο σολομός πεντανόστιμος αλλά αυτό που με ενθουσίασε ήταν το ρύζι. Δεν έχω ξαναφάει ωραιότερο! Πραγματικά απίστευτο!

Για 2 μερίδες:

4 φιλέτα σολομού, με πέτσα
2 σακουλάκια πράσινο τσάι
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι, πιπέρι

για το ρύζι:
200 ml light γάλα καρύδας
150 γραμμάρια ρύζι μπασμάτι
1/4 λεμόνι
αλάτι

Βάζουμε τα φιλέτα σε πιάτο, σκίζουμε τα φακελάκια και σκορπίζουμε το τσάι να πάει παντού και αλατοπιπερώνουμε. Βάζουμε το λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι και μόλις ζεσταθεί τοποθετούμε τα φιλέτα με την πέτσα προς τα κάτω. Στη συνέχεια χαμηλώνουμε λίγο τη φωτιά και τα γυρίζουμε να πάρουν χρώμα από όλες τις πλευρές.
Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το γάλα καρύδας, το ρύζι και 200 ml βραστό νερό. Προσθέτουμε και το χυμό από το λεμόνι, λίγο αλάτι,  ανακατεύουμε, βάζουμε το καπάκι και αφήνουμε να βράσει για 10 λεπτά περίπου.
Όταν ψηθεί ο σολομός, αφαιρούμε τις πέτσες και τις ξαναβάζουμε στο τηγάνι, με τη μαλακή πλευρά προς τα κάτω. Τις ψήνουμε 1-2 λεπτά μέχρι να γίνουν τραγανές. Καλή όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου