Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Μακαρονάδα ολικής με τόνο (για δέκα με τόνο!!!)




Τη συνταγή αυτή την είδα στην εκπομπή της Νταϊαν Κόχυλα. Προσάρμοσα το λάδι στα δικά μας γούστα και την τσακίσαμε!

Υλικά για δύο άτομα:

μισό πακέτο μακαρόνια ολικής άλεσης
μία κονσέρβα τόνο σε νερό
μία κονσέρβα τοματάκι
μισή κούπα ελιές χωρίς κουκούτσι
1 κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
1 σφηνάκι ούζο
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη

Σε ένα κατσαρολάκι ρίχνουμε το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι με το σκόρδο. Ρίχνουμε τον τόνο, τον "σπάμε", ρίχνουμε και το ούζο και ανακατεύουμε. Ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά και βράζουμε για 10 λεπτά. Αν κρίνουμε ότι χρειάζεται προσθέτουμε λίγο νεράκι. 
Η Κόχυλα έβαλε και κάπαρη, εγώ δεν είχα, την επόμενη φορά!

2 σχόλια:

  1. Αυτή η Κόχυλα, καταπληκτική!!
    Και τα μακαρόνια ολικής το ίδιο! Εγώ για τον μικρό μου παίρνω και μακαρόνια με καρότο ή σπανάκι. Ή τον Bob Σφουγγαράκη! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ! Έχω βάλει την εφαρμογή του Alpha στο κινητό, ξαπλώνω στον καναπε και βλέπω όσες εκπομπές της έχω χάσει! Έχω κάνει και τις μπριζόλες γεμιστές με σπανάκι και δεν παίζονται! Θα τις βάλω κι εδώ.

      Τα μακαρόνια με καρότο και σπανάκι τα έβλεπα τις προάλλες στο σουπερ μάρκετ και ερχόμουν γύρω γύρω να τα πάρω, αλλα τελικά δεν ενέδωσα και πήρα ολικής! Εχεις δει πουθενα κανελόνια ολικής? Εδώ δεν βρίσκω. Βέβαια στο Βασιλόπουλο δεν έχω κοιτάξει ακόμα.

      Διαγραφή