Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Πατάτες μπόϊνγκ - μπόϊνγκ!


Χθες έφτιαξα πατάτες σπιράλ ή αλλιώς chips on sticks! Για τη χαριτωμένη αυτή συνταγούλα μας χρειαζόμαστε μόνο μικρές πατατούλες, ξυλάκια για σουβλάκια, αλάτι, πιπέρι και ρίγανη, αλλά και έναν ειδικό κόφτη σπιράλ για λαχανικά, σαν αυτόν εδώ:
 Πλένουμε τις πατατούλες, αν θέλουμε τις καθαρίζουμε κιόλας και με τον κόφτη τις κόβουμε σε σπιράλ. Μετά τις καρφώνουμε προσεκτικά σε ένα καλαμάκι από σουβλάκι και τις ανοίγουμε σπρώχνοντας προς τις άκρες. Τις βάζουμε σε ένα ταψάκι με λαδόκολλα, τις ψεκάζουμε με λίγο σπρέι λαδιού, ρίχνουμε αλάτι και μπαχαρικά και ψήνουμε στον αέρα για 20 λεπτά.

Θα μου πείτε τώρα, καλά τα λες αλλά που θα βρούμε τέτοιον κόφτη; Το δικό μου τον έχω πάρα πολλά χρόνια, για την ακρίβεια τον είχε πάρει η μαμά μου όταν ακόμα ήμουν παιδί,  μέσα σε ένα σετ με διάφορα εργαλεία κουζίνας και δεν τον χρησιμοποίησε ποτέ, οπότε τον πήρα εγώ προίκα! Ψάχνοντας είδα ότι ο συγκεκριμένος υπάρχει στο cook shop και είναι πολύ οικονομικός.Υπάρχει και αυτός εδώ που είναι πιο ακριβός αλλά πολύ πιο βολικός απ' ότι βλέπω, γιατί συγκρατεί την πατάτα που είναι λιγάκι δύσκολο να την κρατάς με το χέρι και να την κόβεις, λόγω μικρού μεγέθους. Κάποιοι καταφέρνουν και το κάνουν και χωρίς το εργαλείο, χρησιμοποιώντας απλά ένα κοφτερό μαχαίρι και ένα καλαμάκι για σουβλάκι, δες εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου